Sprosťák

Jednoho krásného letního dne jsem v parku na lavičce krmil holuby, když se náhle přihnalo tornádo v podobě mladšího, dosti zanedbaného, muže. Přisedl bez dovolení na kraj lavičky a hlučně pokračoval v započatém rozhovoru.

To, co řval do ubohého mobilního přístroje, není možné zde publikovat. Každé druhé slovo vulgární.

S hrůzou jsem zjistil, že daný nezdvořák komunikuje s osobou ženského pohlaví.

A tak jsem nahlas při každém jeho sprostém slovu zakašlal.

Asi po mém desátém zakašlání se prudce otočil směrem ke mně a důležitě pokračoval v dialogu: "Budu končit, dědek vedle má covid, kdybys slyšela to jeho chrchlání", a zase následoval vodopád sprostých slov.

"To není covid - nýbrž alergie. Podívejte, při každém sprostém slovu začnu kašlat a k tomu všemu mi naskakují bradavice", promluvil jsem k němu po ukončení hovoru, vyhrnul rukáv a ukázal směs bradavic a znamének na jedné ruce.

"A do pi...!", zvolal udiveně.

"To jste neměl", smutně jsem ukázal největší tmavé znaménko na druhé ruce.

"Pardón, vlastně do pr.....".

"Díky, další", ukázal jsem malou bradavičku mezi palcem a ukazováčkem.

"Když já to jinak ze sebe nevyžvejknu"

"Tak už raději neříkejte nic, nebo budu mít kůži jako opelichaná husa", přísně jsem zvedl ukazováček nad svoji hlavu.

"Jasan, už držím hubu. Ale víte, co máme my dva společného, pane Slušný", neodpustil si závěrečnou řeč.

"To opravdu nevím?", odpověděl jsem.

"No přece zálibu v holubech", zakřehnil se a obličej se mu zkroutil do kašparovské grimasy.

"Jak to myslíte?", udiveně jsem zvedl obočí.

"Vy je krmíte a já se zase krmím jimi", rozřehtal se jako kůň a hádejte, na který svůj orgán ukázal.

"Ale, ale... nečertěte se, dědo, ani jedno sprosté slovo, nová bradavice už vám na sto péro nenaskočí", zařval, vzal nohy na ramena a byl definitivně v čoudu.

Tak takhle jedná pravý hulvát, pomyslel jsem si a s velkou radostí sledoval jeho nezdvořácké mizející pozadí.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Bátrlová | pátek 14.1.2022 20:00 | karma článku: 19,90 | přečteno: 934x
  • Další články autora

Irena Bátrlová

Uplakané rande

„Mohla jsem té hrozné tragédii zabránit!“, utírá si slzy látkovým kapesníkem uplakaná žena a dívá se na svého sympatického společníka sedícího u společného stolečku v útulné kavárně.

15.5.2024 v 5:52 | Karma: 8,25 | Přečteno: 313x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Naháči na voru

SMS zpráva, která dorazila, má velmi strohé znění: „Podmínka: partnerský vztah, ať vylepšování není jen pro individuála. Definitivně se loučí s Vendelínou Vendelína (ano, máme stejné jméno) + přidaná ikonka vysmátého smajlíka“.

13.5.2024 v 5:52 | Karma: 10,91 | Přečteno: 423x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Okulárovy červené kosočtverce

„Dovolil jsem si navrhnout tabulku zefektivnění uklízečských prací, vytvořil jsem ji v Excelu“, cpe tabulkový tiskopis hned na druhý pracovní den Holubici pod nos, nový kolega, jenž dostal přezdívku Okulár.

10.5.2024 v 5:52 | Karma: 9,54 | Přečteno: 277x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Náraz do nadlimitního pozadí

„Mluvte jen o tom, co jste viděli a slyšeli, nic navíc“, zahájila úvodní řeč ředitelka školy před očekávanou návštěvou z psychiatrie.

8.5.2024 v 8:52 | Karma: 10,99 | Přečteno: 470x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Škemravka

„To byl zase den!“, posteskne si doma Vendelína a jde přesně v osm večer zkontrolovat množství vytrhaných vlasů i svoji vlastní, nyní už docela přijatelnou, tělesnost.

7.5.2024 v 5:52 | Karma: 8,83 | Přečteno: 272x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Texaský guvernér omilostnil muže odsouzeného na 25 let za zabití demonstranta

17. května 2024  7:04

Guvernér Texasu Greg Abbott udělil milost muži, odsouzenému k dvaceti pěti letům vězení za to, že v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila na sklady s ropou

17. května 2024  6:42

Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Ruské letouny omylem svrhly nejméně 38 bomb na vlastní území, píší i ruská média

17. května 2024  6:31

Nejméně 38 leteckých bomb svrhly ruské letouny za poslední tři měsíce na ruské a okupované území na...

Sudetští Němci pořádají třídenní sjezd. Zúčastní se český velvyslanec

17. května 2024  6:15

V bavorském Augšpurku začíná třídenní sudetoněmecký sjezd, který se krátce před volbami do...

Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky
Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky

Zrychlete vaření s kořenícími pastami Podravka Natur. Usnadní a zjednoduší přípravu pokrmů, protože zeleninu nemusíte čistit ani krájet, ale...

  • Počet článků 259
  • Celková karma 13,67
  • Průměrná čtenost 557x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik