Foto

Irčo, ty máš prostě slabost pro hřbitovy, bezdomovce, ztracené existence a podivíny. Proto si tak rozumíme. Hned jsem si vzpomněl na film Lars a jeho vážná známost. Skvělý příběh.

Myslím ten Tvůj. Teda vlastně oba.

https://www.csfd.cz/film/233789-lars-a-jeho-vazna-znamost/prehled/

IB

Davide, díky za tip, film neznám. Těším se na další Tvoji povídku, předešlá měla drsné grády.

Hezkou, sportovní, neděli přeji.

IB

Filipe, děkuji a přeji krásnou neděli, pokud možno odpočinkovou.

Foto

Nuž, škoda, že svoju lásku nedal skutočnej žene...

IB

Možná kdysi dávno.

Janka, krásnou neděli přeji.

Foto

Nic proti gustu, Iri, ale ty skutečné jsou lepší

IB

Honzo, souhlasím a přeji Tobě i Soničce pohodovou neděli.

IB

Přesně tak - lásce neporučíš.

Vašku, děkuji za přečtení a přeji krásné prožití neděle.

IB

Jaroslave, Tvé návštěvy mého blogu si velmi vážím, děkuji.

Krásný zbytek neděle Ti přeji

IB

Jaromíre, díky, budu se snažit příští povidkou tu svini uhájit.

Zdravím a přeji pohodový zbytek neděle.

IB

Jituško, to jsem ráda.

Krásný zbytek neděle přeji.

Foto

Iri, tahle povídka se mi od tebe zatím líbí nejvíce. Naprosto Super 👌

IB

Viléme, moc děkuji a Tvé pochvaly si velmi cením.

  • Počet článků 251
  • Celková karma 15,96
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik