Foto

Irčo, i ty krásko bronzová, nezmůžu se na slova.

IB

Davide, rým pěkný, až se červenám (škoda že ten červený není smějící).

IB

Janka, moc děkuji, Tvá pochvala mě zahřála u.

Krásný zbytek neděle přeji.

IB

Honzo, moc děkuji, jsem velmi potěšena. Mám z Tvé pochvaly radost, je to pro mne odměna na konci neděle.

IB

Soničko, děkuji a přeji pěkný zbytek neděle.

Foto

Tisíce esencí života a vy je umíte přímo božsky vystihnout.

IB

Vašku, děkuji a přeji také hezký zbytek neděle.

Foto

Aniž bych chtěl milé Báře jakkoliv zasahovat do její záliby a už vůbec ne hodnotit, tak chci uvést jejího zřejmě předchůdce. Tím byl Pan Miroslav Horníček, který také sbíral tváře, fotografie blbů.

IB

Pavle, děkuji za novou informaci. Pan Horníček byl teda velký sběratel.

Děkuji Vám za přečtení a přeji pěkný den.

  • Počet článků 250
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 577x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik