IB

Janka, děkuji, i když se mi takové příběhy píší s těžkýmBrečím u nich, nevidím tak na klávesnici a dělám často chyby.

Přeji Ti sluníčkový víkend a děkuji za přečtení

IB

Jituško, posílám jedno lidské do Maravské Třebové.

Přeji ti pěkný víkend.

Foto

Nuže račte, milá dámo, zahrát jednu skladbu na piano.

Irčo, zda nejsi ty, překrásná dívka s kaštanovými vlasy?

Podezření jsem pojal.

A v závěru ... i já starý cynik jsem se dojal.

IB

Davide, nepřeceňuj jednu ženštinu, která je již věkem v jiném, než dívčím, levelu. Ale potěšilo mne to, děkuji.

Přeji Ti zdařilý, góly napěchovaný, víkend.

IB

Dane, děkuji, Vaše pochvala mne zahřála u srdce.

Foto

Pěkný příběh

p.s. Nejsem Pražák, ale slyšel jsem, že jedné rázovité pražské postavičce se opravdu říkalo Hraběnka. Dokonce se kmitla v nějakém filmu. Určitě po přečtení tvé povídky bude mít radost

IB

Viléme, moc děkuji za inspiraci, na daný film bych se určitě ráda podívala.

Děkuji Ti za přečtení a přeji pěknou neděle.

IB

Ivuško, děkuji, jsem potěšena.

Přeji slunečný víkend.

ZB

Moc pěkné a kdyby se Vám zdála rozmazaná písmenka, jsou to moje slzy.... Krásný den !

IB

Jejda, to mě mrzí.... Snad už jsou slzy pryč.

Zdeňku, děkuji Vám za přečtení i milý komentář a přeji Vám hlavně hodně úsměvů.

  • Počet článků 251
  • Celková karma 15,99
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik