MV

Podobných textů zde bylo před lety plno, lidi spolu fungovali a bylo to báječný. Ode mě karma.

MV

Jo. já tohle oblečení dávám na dovolený v místech, kde sárong nosej ženský i chlapy. Velká pohoda!

Foto

Šťastní jsou ti, co nosí, říkají i činí, co jim dělá radost a jak to cítí.

IB

Ivuško, přesně tak, děkuji Vám za názor, který sdílím také.

Foto

najednou se mi stalo, případně jsem byl svědek, že po gentlemansku bylo uvolněno místo, aby si na něj dotčená osoba odložila zavazadlo, nejčastěji s nákupem

IB

Tak to je síla - nákupní zavazadlo má přednosti před lidmi.

Jaromíre, přeji Ti, ať už nejsi svědkem něčeho takového.

Foto

Aj v Škótsku je to národný odev-kilt. Pekný víkend želám.

MJ

Ženské šaty se mi na fousatých mužích nelíbí. Jim se to líbí a mně. Stejně jako mi nikdo na potkání neříká, jestli se mu líbím, či nelíbím, tak já to taky nikomu na potkání neříkám. A tak by to mělo zůstat.

IB

Přesně tak - nesluší se nahlas komentovat ostatní.

Miloslave, děkuji za přečtení.

Foto

Irčo, kolega chodil občas do práce v kiltu a tvrdil, jak to hezky větrá, ale šaty to už je výší level. Já bych si je nikdy nevzal, ale zároveň mě to nepohoršuje. Každý má mít možnost volby.

IB

Davide, souhlasím, každý by měl mít možnost volby.

Díky za přečtení i komentář a přeji Ti krásný zbytek víkendu.

Foto

Irčo, to mě pobavilo. Mnohdy šaty sluší víc chlapům, než některým "dámám"

IB

Jituško, díky za přečtení a moc Tě zdravím.

Je pravda, že šaty nejvíce sluší tomu, kdo má úsměv na tváři.

Foto

Iri, přiznám se, že vám holkám občas, hlavně v létě trochu závidím tu šatovou a sukňovou volnost v jistých partiích. Asi jsem se měl narodit ve Skotsku a nosit kilt. 😺

IB

Honzo, za nějaký čas, myslím si, budou sukně i šaty nosit muži běžně.

Díky moc za přečtení, krásný víkend Ti i Soničce přeji.

  • Počet článků 250
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 577x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik