Foto

Irčo, radši pohladim pavouka než umělohmotnou nádheru.

IB

Davide, díky za přečtení, hezký den přeji.

IB

Takovou dobrou chuť jí nezávidíme, viď, Jituško.

Krásný víkend Ti přeji.

Foto

No, pavouci mi vadí jenti velcí,černí. Ke křižákům mám účtu, jsou krásní. Přestali mi vadit od té domy, co jsem je nafotila makro že všech stran jako modelky a dala si je na plochu obrazovky v práci. Pravda, některé kolegyně

IL

I70v97a22n89a 44L89a14n19c10e

27. 2. 2024 12:56

Z pavouků mám také šoky, takže prsatici a kačerce v jedné osobě rozumím. A ta Lorna, ta by se sebou měla určitě něco udělat, měla se zeptat zákaznice jak to dělá, že nemá žádnou práci a finance ji stačí ještě i k plastickým operacím

IB

Prsatice a kačeřice v jedné osobě má své finanční tajemství...

Ivanko, děkuji za přečtení a posílám pozdrav.

Foto

Hezká Lekcička pro obě dámy. Děkuji za super blog. Bezva jsem se pobavila. A přeji vám pěkný den, Irenko.

IB

Ivuško, děkuji za milé přání. Jsem ráda, že jste se pobavila.

Hezký den

IB

Nevím, zda je Lorna za polularitu ráda.

Martine, díky za přečtení a zdravím.

Foto

Nuž, hovorí sa, náš zákazník, náš pán. Ale nie je zákazník ako zákazník. A pavúčik - pomocníček, je v tom nevinne. A ktovie, ako sa to vybrbí ďalej?

IB

Milá Janka, osud pavouka je nevyzpytatelný. Nakonec i nás všech.

Děkuji za přečtení a moc pozdravuji.

Foto

Uprostřed mě tak nějak napadlo, že ta milá potvůrka skončí bezi jejími sulcovitými umělými ňadry. A ejhle, ono to tak možná dopadne.

Paráda, Iri

  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,28
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik