Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I23v31a46n20a 34L66a65n69c90e

19. 2. 2024 13:30

Pokud šel na tak velkou likvidaci, tak si měl vzít ochranný oblek, jako ke včelám. Podcenil situaci

2 0
možnosti
IB

Ivanko, podcenil nepřítele, to se někdy stává.

Hezký pondělní den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Čpí z nás vše, co spácháme.

1 0
možnosti
IB

Ivuško, šesti slovy jsi vyjádřila podstatu věci, děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé téma Diky

1 0
možnosti
IB

Viléme, já děkuji za přečtení i komentář, přeji zajímavý pondělní den.

0 0
možnosti
Foto

Ako sa u nás hovorí - Vstrčil ruku do osieho hniezda.

2 0
možnosti
IB

Přesně tak - sahat do cizího, nepřátelského, hnízda se nevyplatí.

Janka, děkuji moc za příhodný komentář.

1 0
možnosti
Foto

Inu, jako když hrábne do vosího hnízda!Já se přiznám, že taky tento hmyz nemusím, mám alergii a už při čtení jsem se zapotilaIri, opět zajímavé čtení

2 0
možnosti
IB

Jituško, je mi líto, že jsem Tě vystrašila, ale neboj, je zima a hmyz je zatím "u ledu"

1 0
možnosti
Foto

Aneb...Kdo jinému jámu kopa...🙂

2 0
možnosti
IB

Sám si v ní rozbije pusu.

Soničko, děkuji za přečtení i komentář

0 0
možnosti
Foto

Severíne, Severíne, těch dvatisíce mrtvých ti vosí roj nepromine.

1 0
možnosti
IB

Davide, tak, tak......

Říkám si, ať už je vosí čas, i když pro vás, hokejisty, je právě nejlepší období.

1 0
možnosti
Foto

Kdo s čím zachází, s tím také schází - říkávala moje moudrá babička.

Hezky napsáno, Iri, pěkný večer.

1 0
možnosti
IB

Honzo, děkuji a přeji také hezký večer.

1 0
možnosti
Foto

A tak vosy vstoupily na půdu organizovaného zločinu. Dobrá hmyzí detektivka.

Vašek

2 0
možnosti
IB

Vašku, jak vidíme, organizovaný zločin bují ve všech sférách.

Děkuji za přečtení i komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,29
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik