Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takový utajovaný šluk bych si také dal líbit.

2 0
možnosti
Foto

Irčo, mám chuť rebelovat. Krásnou neděli Ti přeji.

3 0
možnosti
IB

Davide, to je fajn.

Také přeji krásnou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Máme rovnaké myšlienkové popody, tiež som písala ani neviem prečo básen o symbole hippies - margaréte.Tú nádej si je potreba uchovať, díky za pekný príbeh. Posielam veľa pozdravov zo Slovenska.

1 0
možnosti
IB

Janka, máme stejné pochody a to je dobře.

Děkuji za nádherný pozdrav ze Slovenska, viděla jsem Tvoje úžasné fotky, kochala jsem se...

1 0
možnosti
IB

Hipíky nemůžeme být v reálu, ale v povídkách, tam nemáme žádné mantinely - a to je super

Honzo, děkuji za čtení i smějícího se smajlíka (hipíka). Hezký zbytek dne přeji.

1 0
možnosti
Foto

Jak čtu rychle, vypadlo mi při čtení nadpisu písmenko el. I tak mi ten nadpis dával smysl.

1 0
možnosti
IB

Martine, nečti tak rychle....

Každopádně děkuji za přečtení, mám z toho radost.

1 0
možnosti
Foto

V šedesátém sedmém v létě jsem končil vojnu, ale to tání bylo cítit i tam. Krásná léta, hezky napsáno.

Vašek

2 0
možnosti
IB

Tak to je krásné, určitě to byly roky plné naděje a očekávání.

Vašku, děkuji Vám za přečtení a přeji krásný víkend.

2 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,25
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik