Diskuse

Workoholik

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

milujem tvoju empatiu ukázať nám svet z iného uhla pohľadu, niek každý to dokáže, tak sa zamýšľam či vlastne iné formy prejavu sú choroby alebo sú to len "anjeli" na zemi, ktorým nerozumieme

1 0
možnosti

Myslím, Janka, že jsou to "andělé na zemi".

Děkuji Ti za krásné přirovnání a moc Tě zdravím.

1 0
možnosti

I35v68a84n67a 31L34a98n89c50e

18. 12. 2023 11:17

Trpěl Alešek nějakou formou autismu? Autismus se u každéo projevuje jinak. Např. Elon Musk, který je fascinován technologiemi má prý diagnostikovaný autismus, a to asi vysvětluje jeho odlišné myšlení.

2 0
možnosti

Ivanko, ano - Alešek trpí autismem a mentální retardací, jeho svět je díky tomu nádherně fantazijně jinačí

1 0
možnosti
Foto

Tak zase jste mě dostala, Irčo. Potkala jsem takového Aleška u nás na chodbě, je to asi týden nazpět. Těžko říct, kolik mu mohlo být. Kolem 20 let bych mu tipovala, ale dohaduje se to těžko u těchto lidí. Byl zdravotně i mentálně postižený, ale byl naprosto okouzlující. A jak se dokázal radovat. Člověka to chytá za srdce, a je to dar potkat takového člověka nebo ho dokonce mít ve svém životě. Děkuji, že jste mě zase tak hezky rozbrečela.

2 0
možnosti

Ivuško, také jsem byla nedávno na "Vánočním jarmarku", na němž vystupovaly takové děti - okouzlující atmosféra, všichni jsem zpívali, radovali se, prostě kouzelné.

Já Vám taky z celého děkuji za věrné čtení.

1 0
možnosti
Foto

Opět krása číst to a prožívat

2 0
možnosti
Foto

Irčo, na chvíli se zastavit, vnímat a vychutnat si život. Já zažil v sobotu pocit radosti s Majkym. Rok stará nesportovní křivda byla (takřka) zapomenuta a pocit zadostiučinění z vítězství o to sladší. Krásný předvánoční čas.

3 0
možnosti

Davide, moc Majkymu gratuluji, určitě si vítězství plně zaslouží

Přeji také krásný předvánoční čas.

2 0
možnosti
Foto

J52a90n 17P62r26a95ž44á78k

17. 12. 2023 19:45

Jo, mrňata to s námi umí skoulet

1 0
možnosti

Honzo a nejen mrňata, Alešek už je pořádný kus chlapíka

0 0
možnosti
Foto

Zase jste kouzlila.

Vašek

1 0
možnosti

Vašku, moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,11
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik