Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Irčo, opět silný, melancholický příběh. Nemoci duše nejsou tak snadno rozeznatelné.

1 0
možnosti

Davide, přesně tak - nemoci duše jsou neviditelné, o to víc bolí.

Měj se hezky a díky za přečtení

1 0
možnosti
Foto

To je síla po ránu. Ale opět krásně podáno, Irenko díky za to

2 0
možnosti

Jituško, moc díky, vždy mě Tvůj komentář potěší.

Snad jsi měla krásné ráno

1 0
možnosti
Foto

Tak husina mi naskočila, slza ukápla. Uvnitř mě tolik pocitů a obdiv k vám. Děkuji za příběh.

1 0
možnosti

Ivuško, děkuji, jsem ráda za citlivou čtenářku.

Chodím po světě, rozhlížím se a nacházím kolem sebe mnoho pozoruhodných lidiček, které jsou mou velkou inspirací.

1 0
možnosti
Foto

Silný příběh.

1 0
možnosti

Honzo, díky za přečtení i komentář. Hezký den Ti přeji

0 0
možnosti
Foto

Dojatí medvědi a nešťastná panenka, ale i takový je život. Moc hezky napsané.

Vašek

3 0
možnosti

Vašku, moc děkuji. Máte pravdu - lidský život je pestrobarevný

1 0
možnosti

Já při psaní také.

Janka, děkuji za přečtení.

1 0
možnosti

I92v97a66n96a 40L67a97n17c41e

12. 12. 2023 19:33

Chudák Panenka, zbavila se reality, byla pro ni příliš bolestivá nebo těžká? Duševní onemocnění je hrozné, hlavně když se člověk začne bát svých myšlenek a představ

1 0
možnosti

Ivanko, přesně tak, člověk se pak bojí sám sebe, což je vlastně úplně nejtragičtější.

Krásné dny přeji

2 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,30
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik