Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Ireno, nechtěla jsem Vás vyděsit, ale mně Santa připomíná Dědu Mráze. V dětství jsme si tiše zpívali "děda Mráz není náš, je to ruský šmelinář". Na našeho Ježíška ti dva nemají.

1 0
možnosti

Milá paní Věro, nevyděsila jste mne. Já také dávám přednost Ježíškovi - to je srdcovka, na něhož nemá ani Santa ani Děda Mráz.

Zdravím Vás

1 0
možnosti

I29v36a43n43a 39L51a54n70c21e

5. 12. 2023 11:46

Dobrý nápad: mít svého Ježíška.

1 0
možnosti

Ivanko, děkuji, je opravdu skvělé mít svého Ježíška.

0 0
možnosti
Foto

I mně jsi zahřála u srdíčka. Krásný příběh

1 0
možnosti

Jituško, děkuji a přeji vše nejlepší k dnešnímu svátečku

0 0
možnosti
Foto

Tohle umí jen čistá dětská duše. Zase moc krásné. Děkuji.

1 0
možnosti

Ivi, moc děkuji, ano - dětská duše je andělsky čistá.

0 0
možnosti

... a teď si představte, že do šaliny vtrhne Santa OHO OHO OHO !

1 0
možnosti
Foto

To je tak osvěžující počtení :)

1 0
možnosti

Filipe, moc Vám děkuji za osvěžující komentář.

0 0
možnosti

Krásně jste udělala vánoční příběh.

1 0
možnosti

Ladislave, děkuji za Váš milý komentář

0 0
možnosti
Foto

Zase takové krásně lidské, Iri

1 0
možnosti

Honzo, moc děkuji, Tvůj komentář mě vždy potěší

1 0
možnosti
Foto

Irčo, vehnala si mi slzy do očí ... To umíš jen ty a cibule.

2 0
možnosti

Davide, děkuji.

Některým vhání do očí slzy i mráz, ale Tebe se to netýká, pro Tebe je ledová plocha druhým domovem

1 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik