Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Irenko, neskutečně silný příběh, moc ti děkuji, že ses s námi o něj podělila

1 0
možnosti
IB

Jituško, já děkuji za Tebe - věrnou a milou čtenářku, moc si toho považuji

1 0
možnosti
Foto

Krásný smutný příběh. Slzy se derou do očí...

1 0
možnosti
IB
IL

I91v66a56n28a 88L48a14n61c26e

13. 11. 2023 12:45

Je to opravdu silné téma, nosit v sobě tak dlouho bolest a vinu je až vraždící. Divím se, že to dříve nevzdal.

2 0
možnosti
IB

Ano - velmi silné téma a k tomu sebezničující bolest.

Ivanko, děkuji za přečtení i komentář

0 0
možnosti
Foto

Podaj mi ruku chcem mať kontakt so životom

už nejde o to čo bolo,

ale čo bude potom

obzri sa okolo, ten svet kde sa umiera

je hore nohami a pripomína netopiera

(Zuzana Smatanová)

Irčo,

1 0
možnosti
IB

Davide, veliké díky.

Omlouvám se, že odpovídám až nyní, ale i pro mne to bylo velmi silné téma, které jsem v sobe musela citově zpracovávat.

1 0
možnosti
Foto

J41a45n 87P10r63a33ž55á68k

12. 11. 2023 20:06

Jedním slovem nádherné

1 0
možnosti
IB

Honzo, děkuji, tento blog byl pro mne náročný po citové stránce, člověk to při psaní velmi hluboce prožívá.

Krásný začátek týdne Tobě i Soničce

1 0
možnosti
Foto

Krásne človečenstvorozmýšľala som už dávnejšie, že čo dokáže zmeniť človeka, došla som na to, že prežitá bolesť, niekoho posilní, niekoho zlomí, ale nik neostane rovnaký, ako sa hovorí, že čo nás nezabije, to nás posilní,

1 0
možnosti
IB

Janka, Tvoje slova umí vystihnout vše. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

Podělit se o svou bolest a pomoci druhým ji lépe snášet.

Vašek

2 0
možnosti
IB

Vašku, děkuji.

Máte pravdu, když člověk může prožívat bolest s druhými - to bolestné souznění může pomoci.

1 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,04
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik