Diskuse

Pan Dokonalý

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Irčo, opotřebovaná rašelina mě doslova dostalabezva blog, jako vždy

2 0
možnosti
Foto

A mimochodem, ty jsi v blozích dokonalá. Ale to už víš. Takové příběhy se jen tak nevidí

2 0
možnosti
Foto

Kdo ví, co máme v osudu. Naštěstí to nevíme.

2 0
možnosti
IB

Soničko, přesně tak, nemusíme vědět všechno.

Děkuji moc za milou návštěvu blogu

1 0
možnosti
Foto

Člověk míní, život mění. Vaše příběhy a jejich neotřelost mám moc ráda.

2 0
možnosti
IB

Mě těší dvojnásob, děkuji a jsme moc ráda za milou čtenářku

1 0
možnosti
Foto

Irčo, když jsem si přečetl název, myslel jsem, že to bude povídka o mně. Ale já nepoužívám gel do vlasů. Moc pěkné.

1 0
možnosti
IB

Davide, dobře děláš, gel by Ti zničil vlasy.

Děkuji za přečtení a přeji krásný úterní den.

1 0
možnosti
IL

I60v37a37n29a 42L29a27n75c73e

30. 10. 2023 19:22

Situace se zmeni a je cas prehodnocovani..

2 0
možnosti
IB

Život přináší přehodnocování - přesně tak.

Moc Vás zdravím, Ivanko a děkuji za čtení.

1 0
možnosti
Foto

J89a88n 98P52r23a62ž22á13k

30. 10. 2023 19:12

Jo, někdy člověk potřebuje opravdu pořádný kopanec, aby pochopil.

Rád Tě vidím, Iri, dlouho jsi tu nebyla

1 0
možnosti
IB

Já Tebe taky Honzo, ano - měla jsem dosti dlouhou pauzu ve psaní i čtení.

Krásný začátek týdne přeji

1 0
možnosti
Foto

dokonalosť netrvá večne, ani láska k jednej slečne, zdravím Ťa, Irenka

2 0
možnosti
IB

Milá Janko, také Tě moc zdravím a děkuji za krásný komentář.

1 0
možnosti
IB

Viléme, moc Vám děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 16,29
  • Průměrná čtenost 575x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik