Diskuse

Ošklivky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem šťastná za bráchu a svých pět sesterIrčo, ty jsi pro mě vypravěčka nejen roku, ale i století

5 0
možnosti

Jituško, Ty máš tolik sester, to je tak krásné a ten jediný bratr, ten se má jako král, sestřičkami opečováván

Moc děkuji za pochvalu, velmi si ji vážím

3 0
možnosti
Foto

Je skvělé, mít bráchu. A my držíme pořád při sobě.

4 0
možnosti
Foto

J54a86n 76A27n57d72r31l77e

3. 6. 2023 18:17

tak to ma byt...

2 0
možnosti

Honzo, děkuji, velmi si Tvé pochvaly vážím.

2 0
možnosti
Foto

Iri, tohle opravdu umíš, je v tom obrovské množství empatie a citu, pokaždé

3 0
možnosti

Jardo, moc děkuji za komentář a přeji Ti krásný víkend

1 0
možnosti
Foto

J93a76n 93A73n51d77r49l51e

3. 6. 2023 13:56

Irčo, paráda, smutněkrásné...

Bráchu mám, skvělého a ségra byla na cestě, ale nikdy k nám nedorazila... nemůžeme mít v životě všechno...

opatruj se

4 0
možnosti

Honzo, děkuji za citlivý komentář. Jsem ráda, že máš skvělého bráchu

Také se opatruj

2 0
možnosti
Foto

„A odpovídaje Král jim: Amen pravím vám: Cožkoli jste činili jednomu z bratří těchto mých nejmenších, mně jste učinili.“

3 0
možnosti

Jani, děkuji za slova, která vystihují vše

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS