Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spousta zastávek, ve kterých se z motoráku přesedává na rychlík. A každá může nést příběh. R^

1 0
možnosti

Martine, přesně tak..... R^

Úspěšný zbytek týdne Ti přeji:-)

1 0
možnosti

I19v29a37n68a 62L31a69n21c44e

16. 3. 2023 11:48

"Vám ujel vlak, mne celý život..." sílaR^VR^V

1 0
možnosti

To je rčení, které psal sám život.:-(

Ivanko, přeji Vám pěkný konec týdne.V

1 0
možnosti
Foto

Irčo, opět díky za příběhR^V

1 0
možnosti

Jituško, díky a přeji krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké, Iri. Krásný den:-)

1 0
možnosti

Honzo, děkuji a přeji také krásný, pokud možno sluníčkový, den:-)

1 0
možnosti
Foto

J41a92n 75Š47i69k

16. 3. 2023 6:55

Moc pěkný příběh! Krásný den

1 1
možnosti

Jane, děkuji Vám za přečtení i hodnocení, je mi ctí, že se Vám povídka líbí. Krásný den také přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Je ťažké písať smutné príbehy a Vy, Irenka, to zvládate s gráciou a súcitným pochopením. Vďaka za príbeh, som prechladnutá a liečim sa, tak mám čas na čítanie.:-):-)VV

1 0
možnosti

Milá Janka, přeji Vám brzké uzdraveni a děkuji za přečtení i komentářV

3 0
možnosti
Foto

Irčo, melancholie před spaním. R^

2 0
možnosti

Davide, přesně tak. Tobě však přeji dobrou noc bez melancholie.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 17,80
  • Průměrná čtenost 585x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik