Diskuse

Sloní nebe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárko, díkyV a přeji krásný zbytek soboty i celou neděli:-).

0 0
možnosti
Foto

Také je slůněte líto, mám ji na mnoha foto, jak si hraje a vymýšlí lumpárny.

3 0
možnosti

Také jsem se neudržela dojetí;-(. Amálku jsem měla moc ráda, dávala svým narozením velkou naději v době covidové.

1 0
možnosti
Foto

Už jsem se chtěl leknout, kde bys k té přezdívce přišla, když jsi jako nudle. :-)R^

1 0
možnosti

Díky,Martine, ale tu nudli bych raději vynásobila dvěma.;-D

Hezkou sobotu přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Málokto vie podať smutné veci a Vy to viete R^V

4 0
možnosti

Janka, moc děkuji za milý komentář, vždy potěšíV

1 0
možnosti
Foto

Irčo, ty nejsi slonice, ale kočka a tak doufám, v tomhle mrazu, že na nás nebe počká a uvidíme se na jaře na srazu.

3 0
možnosti

Davide, děkuji za poklonu, i když...

Také se těším na viděnou, opatruj se;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné a smutné.

3 0
možnosti

Honzo, děkuji za přečtení i komentář.

Krásný víkend;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 585x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik