Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Překvapila jsi mě, Irenko. Hledám správné slovo, autentické. U tak distingované dámy opravdu zjevení. Jinak i já jsem rád za dobrý konec, také je mám rád. Samozřejmě karma, již jen za jednoduchost a ten konec:-)R^.

2 0
možnosti
IB

Jaroslave,děkuji za komentář. Inspirace této povídky byla drsná a vulgární. Samotnou mě to překvapilo, ale napsala jsem to tak, jak jsem celou povídku cítila - bez příkras a zjemnění. Člověk kolikrát píše srdcemV, děj citově prožívá, proto je každá povídka jiná a to je dobře. Však to jistě znáš.

Krásný víkend Ti přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Irčo, R^ stejně jako u Jardovy povídky Trojčata si říkám, že za určitých okolností se na scestí může dostat každý z nás. Holka Žaneta měla štěstí.

1 0
možnosti
IB

Davide, souhlasím, úplně každý. Moc děkuji za přečtení a přeji příjemný víkend.:-)

2 0
možnosti
Foto

R^:-) Mám rád příběhy se šťastným koncem.

1 0
možnosti
IB

Já také, děkuji za přečtení:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Holka měla kliku.

Hezký víkend, Iri:-)

3 0
možnosti
IB

Ahoj Honzo, děkuji, zdravím po dlouhé době. Krásný víkend:-)

1 0
možnosti
ST

Pěkná povídka, i když taková smutná...

1 0
možnosti
IB

Děkuji a přeji hezký víkend:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 18,39
  • Průměrná čtenost 585x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik