Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rád jsem Tě v pátek večer viděl, i když jen letmo.

Povídka výtečná.

0 0
možnosti

Děkuji, Martine, nápodobně.;-)

0 0
možnosti
Foto

Iris, opravdu mě mrzí, že jsme na srazu skoro nepokecaly a navíc jsem musela ještě na další akci. Vynahradíme si to jindy, až budu v Praze.;-)VAle ráda jsem tě viděla.

0 0
možnosti

Já Tě také ráda viděla, Šárko, a moc se těším na společný pokec v Praze;-)Užívej letní dny a náležitě oslav svůj čtvrteční svátek;-D

1 0
možnosti
Foto

"Padla facka padla na sále"....;-DR^

0 0
možnosti

Na sále - malém zasáhla samotného krále;-D

1 0
možnosti
Foto

No, Irenko, za prvé si nejsem jistý, jestli skutečně došlo na věc, protože žvanilové většinou jen žvaní. Za druhé role Iljiče je mi poněkud záhadou, stejně jako onen šlofíkový návyk jednou za měsíc. To by zase nahrávalo velké nevybouřenosti matky, která asi musela být docela kost. Trochu jsi mě zamotala, ale v každém případě Sandokanem by měl být aspoň jednou každý a potlesk osazenstva autobusu říká, že to Iljič 2 zkusil na každou a pohořel. No, to je tedy výtvor od mne;-D;-D;-D. Tobě za zajímavé čteníR^

1 0
možnosti

Jaroslave, moc děkuji za obsáhlý komentář. Ano, pravda může být všelijaká......

Určitě hlavní hrdinou tohoto příběhu je Sandokan a pánové Iljič a Dob si možná přišli v určité fázi na své, ale toť pro ně vše, jejich hrdinně výkony mají jepičí život;-D.

2 0
možnosti
Foto

R^Jen to dvakrát mlasklo;-)

Iri, ochutnali jsme a je výborná, jemňoučká, dík ještě jednou:-P

0 0
možnosti

Není vůbec zač, rádo se stalo a moc vás oba zdravím:-)

1 0
možnosti
Foto

Ireno, termín obstarožní vichřice se mi líbí velice. Máma mu dala, co proto a syn Sandokan ho ještě dorazil. R^

2 0
možnosti

Davide, děkuji za přečtení, komentář a především za výstižný verš.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DJsou to v životě náhody, že nám mohou přinést i pár facek.

0 0
možnosti

Toť velká pravdaV, facky byly, jsou a budou;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS