Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Do naší uličky jsem umístila starší lavičku, aby si sedly maminky při hlídání dětiček a pro mě, až budu stará. Nesmím zestárnout, někdo ji ukradl.:-(

0 0
možnosti

Tak to je škoda, že lavičku někdo odcizil. Ale na druhé straně, kdyby to přineslo možnost nezestárnutí, tak to bych Vám, paní Věrko, moc přála;-)

1 0
možnosti

I80v44a71n31a 32L17a65n30c36e

21. 5. 2022 22:01

Je důležité mít přátele, R^R^R^

0 0
možnosti

Ivanko, děkuji a souhlasímV. Krásný zbytek večer přeji.

0 0
možnosti
Foto

R^Opět velice lidské:-)

1 0
možnosti

Honzo, děkuji a těším se na další Tvůj příběh ze života:-)

2 0
možnosti
Foto

Irčo, ty prostě umíš!!!!!R^V

1 0
možnosti

Jituško, děkujiV, ale Ty takyR^. Dnešní vzpomínkový příběh je famózní.

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle je tedy opravdu brilantní, se zájmem jsem se začetl a pointa fantastická!R^V

0 0
možnosti

Děkuji, Jaroslave, potěšení na mé straně. Hezký zbytek soboty přeji:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 585x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik