Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem tě konečně objevila...na blogu.;-D

R^pěkné a pobavilo, i když jsem stará a tlustá.;-D

0 0
možnosti
IB

Šárko, vyprosila bych si, abys o sobě říkala takové lži!! Moc děkuji za přečtení, zdravím a přeji krásný zbytek víkendu.

1 0
možnosti
IB

Jituško, děkuji a velmi si považuji, že jsem se mohla s Tebou vidět na blogerském srazu. Moc jsem si to přála. Pozdravuj Moravskou TřebovouV

0 0
možnosti
Foto

R^Příjemné čtení po ránu, Ireno, přimělo mě k hořkosladkému úsměvu:-)

PS: Poslal jsem Vám zprávu na FB, snad jsem se trefil do správného profilu, když tak koukněte, jestli by se Vám to hodilo:-)

1 0
možnosti
IB

Děkuji, Jane. Také diky za zprávu, snad se na FB dostanu, dlouho jsem tam nebyla. Určitě dám vědět, zda se mi to podařilo. Ještě jednou moc děkuji a srdečně zdravím;-)

1 0
možnosti
IL

I77v97a96n27a 52L98a10n59c38e

24. 11. 2021 23:33

Dobu, kdy jsem byla štíhlá, mladá a myslím, že jsem si alesponˇ na intelektuálku hrála, už mám za sebou. Nyní jsem nemladá a užvaněná. Nejvíce se mi líbí, když kecám a kecám a štíhlá, mladá, intelektuálka, která si myslí, že nikdy nezestárne, protože botoxy, které si nechává píchat už ve třiceti, ji ochrání od vrásek, neztloustne, protože bude cvičit do roztrhání těla, se snaží utéct z mého dosahu. Ode mne utečeš štíhlá, mladá intelektuálko, jde o to, jestli je kam...

0 0
možnosti
IB

Děkuji za reakci a zdravím. Jenom mě překvapuje, jak si čtenáři příběhu představují Soňu, která není ani mladá ani štíhlá ani intelektuálka(nikde neuvedeno). Je to introvertní, unavená žena středních let, která jezdí každý víkend za svými starými a nemocnými rodiči, o které se stará. Omlouvám se, že to píšu, ale musím se Soni zastat.

1 0
možnosti
ND

Tlustá, nemlada, hloupá, a štíhlá mladá, intelektuálka...

Hmmmm

0 0
možnosti
IB

Děkuji za reakci, paní Naďo, jsem ráda, že jste se ozvala. V knihkupectví OC Černý Most jsem objevila Vaši knihu, což mi udělalo velkou radost;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 247
  • Celková karma 18,39
  • Průměrná čtenost 585x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik