Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J95o87s61e17f 10K45o84u71b12a

28. 10. 2020 22:47

Coby mladík, mám v paměti pana Nagyho a jeho psa neurčité rasy Frediho.

Když jsem se vracel od vrátek svého prvního děvčete, téměř vždy jsem je potkal kolem 10 večer, Pan Nagy i Fredy, nedokázali jít rovně. Ten pes byl slavný, pil také jako duha. ;-D

Pěkně napsaná povídka. Mám podezření, že jste toho pána z povídky znala. :-)

0 0
možnosti

Děkuji moc za příspěvek, jsem ráda, že jsem mohla takového pana Nagyho zařadit do povídky. Mějte se hezky:-)

0 0
možnosti

Pěkná povídka. Je fakt zajímavé , že hodně psů alkoholové výpary nesnáší.

0 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, ten Váš "chlupatý nalez" se jmenuje stejně jak "hrdina" z mé poslední povídky. A to jsem si myslel jak je to originální příjmení. ;-D

0 0
možnosti

Hned si Vaši povídku jdu přečíst. Těším se;-)

1 0
možnosti

Pozor při večerním venčení po 21. hodině na vzdálenost od domu... :-)

0 0
možnosti

To je pravda, dnes by se daný incident s popelnicí odehrát nemohl. Přeji hezký sváteční den;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS