Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co tradiční "O zlatou mříž", nebo abych byl aktuální "O zlatého padáka"... :-)

1 0
možnosti
Foto

tak ten by chtěl každý:-)

0 0
možnosti
Foto

vbyhovovala by mi soutěž O největší ptákovinu...tam bych jisté ambice měl;-):-)

3 0
možnosti
Foto

Myslíš, že píšeš větší ptákoviny,než já?:-)

0 0
možnosti

Těšte se, sledujte a dočkáte se dřív, než si myslíte: Jsem totiž Předtucháč!:-)

0 0
možnosti

Děkuji za dobrou zprávu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 577x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik