Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co jste čekala? Že se tam všichni pominou blahem, že se na ně přišla podívat nějaká slepice jako na zvířátka do ZOO? Nějak mi chybí pointa toho článku. Nebo je pointou to, že všichni nebyli slušní, radostní, vděční a nadšení brigádníci?

3 0
možnosti
IB

Rozhodně nemám ráda lidi typu, nikdy jsem v podobném zařízení nebyl, ani nehodlám žádné zařízení navštívit, ale všechno vím, znám.... A nejraději bych byl, aby daná zařízení byly pěkně v ústraní, aby další "slepice" nemohly kvokat.....

0 2
možnosti
IB

Nezlobte se, ale nehažte bezdomovce do jednoho pytle!! V centru jsem byla několikrát, znám osudy těchto lidí. Kdo se rozhodne změnit svůj život, je okamžitě přijat do azylového domu (byl tam jeden pán, přišel o byt, velmi sečtělý), téměř okamžitě mu pomohl azylový dům najít práci, nyní žije jako ostatní. Jen je třeba zdůraznit, že v azylovém domě je nějaký řád, úplný zákaz alkoholu, a proto mnozí dobrovolně, a to zdůrazňuji, volí raději přes den svobodu a večer pak mohou strávit v noclehárně (zbytkový alkohol se toleruje). A pokud jsou venku v zimě? Každý den jsou kotrolování terenními pracovníky, v případě zdravotních komplikací, nebo když sami chtějí, jsou odvezeni do nemocnice, centa či azylového domu. Takže závěrem Vám vzkazuji, tolerujte svobodné rozhodnutí bezdomovců, kteří dali přednost alkoholu a nechtějí se léčit a změnit svůj styl života a pokud budete mít čas a možnost, navštivte denní centrum+noclehárnu či azylový dům!

0 0
možnosti
OP

Nevím, proč se rozčilujete. Autorka poukázala na jednu stránku života bezdomovců. Asi měla uvést, že těch stránek je daleko víc.

0 0
možnosti
Foto

No tak si to s nima vyměňte, když byste chtěla, aby se o vás někdo takhle staral...nezlobte se, ale ten článek je povrchní. Z článku mám dojem, že bezdomovcům vlastně nic nechybí, koukají na televizi (jaká hrůza!), jsou líní a nevděční....zkuste týden v zimě venku, možná budete mít jinej dojem, než po pár minutách na denním centru. Problém bezdomovectví je složitý, nevíte, co ti lidé mají za sebou, proč dopadli tak, jak dopadli, proč nejsou schopni nebo ochotni fungovat tak, jako my ostatní...

6 0
možnosti
JF

J72a32n 59F36r19o82l91í10k

29. 9. 2014 17:57

No a milé děti podobně to vypadá v domově důchodců pro ty méně solventní. Jen smrad je tam silnější.:-P

2 1
možnosti
IB

Moc děkuji za upozornění, jsem ráda, neboť chybami se  člověk učí. A kolikrát člověk používá zažité výrazy a ani se  nad nimi nepozastaví. Jinak zdravím:-)

0 0
možnosti
IK

Jsem na tom stejně. Z pravodpisných chyb vždy popuzeně nadskakuji, i když jinak s autorem (autorkou, v tomto případě) celkem souhlasím.

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem nadskočila, ale u vás;-D...vidíte, to se stane každému;-)

0 0
možnosti
AJŘ

Hold jsem jenom obyčejná máma!.........Na to hold jsem alergická, když není zmíněno, komu se hold vzdává:-P:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 250
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 577x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik