Lady

Duben udělal místo měsíci lásky a mě opět přepadávají chmury. Znám pouze platonickou podobu této čarovné extáze. Moje fyzické nedostatky i snad hrozící budoucí psychické potíže mě přinutily nezahajovat žádné milostné aktivity.

Špatná nálada začíná pomalu nade mnou vítězit. Naštěstí si vzpomenu, že jsem ještě nerozbalila balíček objednaných triček, který jsem dostala od Gabriely. Obě tílka mi slušela, a když jsem k nim oblékla čerstvě zakoupenou sukni či džíny, musím nezaujatě konstatovat určité prokouknutí svojí osoby a k tomu bych si  dovolila i pianissimko pošeptat, že jsem omládla. Zjistila jsem také, že uplejší věci zeštíhlují. Celý život jsem si myslela pravý opak: když zabalím své špeky do volných pytlů, zneškodním je, zlikviduji a posílím tak své ego, což se,bohužel, nikdá nestalo.

Do práce se vydávám s černou sukni nad kolena a s tričkem, jenž má výstřih do véčka a je poseto barevnými abstraktními cákanci. 

V autobuse mám pocit, že se lidé, kteří zrovna fanaticky nedatlují do mobilů, usmívají. Radostné tváře jim oplácím, májové sluníčko chytá barvu mandarinek a  po mém těle se rozlévá pocit blaha.

Po příchodu do kanceláře mi jako první vysekne poklonu Gábina. Druhá kolegyně Věra si důležitě čistí sklíčka brýlí, pak je dává na nos a detailně si prohlíží nové obalení mojí kostry od hlavy až k patě. Právě procházející Žlábek, jenž drží v ruce nachystané cigáro a jeho svraštělé čelo, na němž  raší kapičky potu, prozrazuje, že toto roční období není zrovna jeho vyvolená parketa, se neočekávaně u mého pracovního stolu zastaví, výrazně na mě pohlédne, důležitě zakroutí hlavou: „To jsou ale změny“, přidává do kroku a odchází dál na kuřácký dýchánek. Nelze si nevšimnout, že látka jeho kalhot v oblasti hýždí je již velmi tenká, viditelné žmolky se šikují buď napravo nebo nalevo, uprostřed vytváří průsvitný ostrůvek.

Rozesmějeme se s Gábi, neboť jsme se téměř současně zadívaly na zadní partie kalhot vedoucího. Od protějšího stolu k nám doléhá hlasité mlaskání Věry: „Čemu se tak chichotáte, je třeba začít pracovat nebo nestihneme uzávěrku“. Smích ukrýváme do papírových kapesníčků.

„Ty, Vilmo, jak jsem si všimla, rozcvička s Karáskovými tě baví, nechceš začít chodit do posilovny – fitka“, předhazuje mi Gabča svůj návrh na ženských toaletách. Umyvárna před dámskými kabinkami se stala naše důvěrné místo, kde se můžeme svěřit a předat si důležité informace bez zbytečných zvědavců. „Já si netroufám, Gábi, nestačila bych.“ „Neříkala jsi něco takového  při zahájení první rozcvičky se sousedy?“ „Tak se do toho pusť  od  července, je nové čtvrtletí, pořídíš si permanentku, začneš něčím lehkým - třeba zumbou.“ „Vždyť nemám vhodný sportovní oděv!“ „Koukni do internetového obchodu, ze kterého jsi objednávala trička,  je tam i velké množství sportovního oháknutí. Na první lekci, pokud bys ještě nebyla rozhodnuta, co si nechat zaslat, si přece můžeš vzít to, v čem cvičíš s Karáskovými. A ještě něco – mám pro tebe překvapení, někoho ti představím, ale pšššt ukazuje prstem na ústa Gábi, vše až v posilce“.

Na WC právě přichází Věra: „Neflákejte se tu, je třeba také pracovat, dámy“, přísně kouká zpoza brýlí. „Ty, Věro, počkej, máš vzadu na ondulaci nehodu“, s vážnou tváři promlouvá Gabča a mrkáním mi dává znamení, abych její šprým neprozradila. „Sakra,co tam mám?“ „Holubí trus“, odvětí tragicky Gabča. „Vilmo, okamžitě mi to dej pryč“, hystericky se rozeřve Věra. „Proč Vilma, ať ti ho odstraní Žlábek, řekni si jemu“, rázně sekunduje Gabriela. „Krávy!“ ječí Věra. Zato Gábina se opře do mě plnou silou a  s přímo gladiátorskou vervou vytlačí naše smějící se duo ze záchodků pryč.

 

 

 

Autor: Irena Bátrlová | pondělí 1.6.2020 7:00 | karma článku: 12,04 | přečteno: 270x
  • Další články autora

Irena Bátrlová

Podáš zub a sežere ti celý chrup

„Nejste se zubem spokojená?“, ozve se na druhém konci mobilního přístroje a je poznat, že neznámý ženský hlas již ubral na líbeznosti.

24.4.2024 v 5:25 | Karma: 9,51 | Přečteno: 391x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Nejkulaťoulinkatější

Vendelína uklízí ve škole, dříve učila, nyní uklízí. V této škole se vyskytují celkem čtyři koordinátoři čistoty a pořádku.

22.4.2024 v 5:25 | Karma: 10,74 | Přečteno: 528x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Když Barbína promluví

Až po třetím telefonickém vyzvánění se ozvalo přeslazené: „Haló, kdo prosím?“. „Jsem nějaká Vendelína a našla jsem vaši fotografii válet se u hřbitovních kontejnérů, možná nedopatřením jste vypadla...“

20.4.2024 v 5:25 | Karma: 14,25 | Přečteno: 740x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Nedokonalá každým coulem

Konečně doma! Vendelína odhodila kabelku a zamířila do sprchy. Byla z předcházejícího hřbitovního sprintu propocená až na kostru. Navíc návaly hormonálních vln ji poslední dobou razantně vyšplouchávaly z pohodového života.

18.4.2024 v 5:25 | Karma: 13,67 | Přečteno: 455x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Bátrlová

Sexy nález

Ženská postavička, spěchající ke hřbitovu, si na celé kolo zpívala: „Hlava, ramena, kolena, palce, kolena, palce, kolena, palce - oči, uši, pusa, nos.....

16.4.2024 v 5:25 | Karma: 16,01 | Přečteno: 664x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

  • Počet článků 250
  • Celková karma 16,75
  • Průměrná čtenost 577x
Poslední dobou se snažím vrátit ke psaní, které mě provázelo na cestě náctiletým životem.Dává mi pocit síly a energie, kterou potřebuji při výchově svých tří synů.

Seznam rubrik